Asee 35 gün önce sezeyan doğum yaptım kanamam bitti 7 gündür falan akıntım oluyo artık yavaş yavaş şeffaflaşmaya başladı ama arada kahverengide oluyo ama kötü kokmaya başladı başına gelen varmı yada neden olabilir sizce 🤔