Minnakseven merhaba benim bebeğimde sarılık oldu, anne sütü sarılığıydı şükür. Değer 14 çıktı 10. Günde, tek çaresi max 2 saat uyutup emzirmek. Şekerli su, pekmez falan filan asla ama asla verme. 30 gün en geç 2 saate bir emzir, Bebek kıpırdandımı acıkırmış her istediğinde emzir en az 20 dakika emzir sonra gazını çıkartıp diğerine geç emerse emzir yine ama emmezse uyusun. Bana doktor aynen böyle söyledi. Bir de faydası oldumu bilmem havalar ısınınca diğer odama geçmiştim serin diye florasan lamba vardı bebeğimin gözleri 1 hafta içinde bembeyaz oldu. 2 buçuk aylığız şükür geçti 🥰 tavsiyem 6 aya kadar anne sütü hariç bir şey verme su dahil!