Bi örnekleme ile anlamak istiyorum bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın lütfen. Ben 350 bin liralık bi ev için atıyorum 70 bin lira önden veriyorum peşinatımı emlakçıya daha sonra ekspertiz eve ne kadar paha biçtiyse yine atıyorum 280 bin lira çekebilirsiniz diye onay verdiğini var sayalım. Bankaya gittik 280 bin lira için başvurduk daha sonra devlet kredim üzerinden %10unu alıp bana toplam 252 bin lira kredimi bana veriyo. Emlakçıya 70 bin önden peşinat haricinde birde devlete 28 bin lira veriyorum. Ve bu eski bir uygulama öyle mi