Bende bu konuda çok kararsızım ablama Dr yaptırdanızda yaptırmasanızda yine de oluyor yaptırmayın demiş iki çocuğuna da yaptırmamış bir sıkıntı yaşamamış ama kimisi de kesin yaptırılmalı çocuk vücudunda çok sıvı kaybettiği için ölümle bile sonuçlanıyor diyorlar aşıyı yaptırınca virüsü kolay atlatıyormuş diğer türlü çok zor geçiyormuş hep hastanede diye duydum ama 🤷🏼♀️