Papatya35 Hanımlar merhaba A101 e arzum okka kahve makinesi geliyor almayı düşünüyorum tavsiye eder misiniz? Bir de bu makinelerde sütlü kahve de yapılabilir mi 😊
Lala9358 Papatya35 benim halamda var hic memnun degil tavsiye etmiyorum 3 tane zor cikariyo ve cezveside plastik koku yapiyo
Beril_aras2 Papatya35 bende 3 yıldır kullanıyorum çok memnunum annem de benden görüp almıştı o da memnun 😀 sütlü kahve yapmadım ama hiç
ozge_yasin_budak Birkoalaanasi aynen öyle canım 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum sütlü bile yapıyorum
Sevgilimmm Papatya35 karaca hatır hup . Sadece hatır olan değil hùp olan . 3 aydır kullanıyorum çok memnunum
Ates_mami Papatya35 3 aydır kullanıyorum. Trendyoldan almıştım ben. Çok lezzetli ve köpüklü yapıyor. Tavsiye ederim
Esrasya Papatya35 ben kullanıyorum 2 yıldır çokta memnunum hiç bir sıkıntısı olmadı. Süt koymayın yazıyor o yüzden sütlü denemedim ama 5 kahve fincanı alıyor tam olarak o yüzden benim için gayet iyi
MarlaSinger Papatya35 acil 😄 acil kahve makinası mi alacan bacım 😂 konuya döneyim ben şekil olarak beğenmiştim aynısı mi bilmiyorum ama bi bakayım.
MarlaSinger Papatya35 ya bende eşime 100 kere dedim bi kahve makinesi al diye. İnsan utanır alır o kadar demeye.
Papatya35 MarlaSinger ne olur ne olmaz 🤣 sahi buraya nasıl foto atılıyor resim ekle diyorum hata veriyor 🙈🤣