Beriltosum 18. ay karma aşısının yapıldığı yer iki haftadır şiş ve dışarıdan da o yer görünüyor. Eminim aslında aşı sonrası olduğuna ama içim içimi yedi ya önceden varsa öyle bir kitle diye. cumartesi günü kendi doktorumuza götüreceğim hem pandemi sonrası 18 aylık kontrolü olur hem de belki bakar anlar 🥺kolonya ile iki kere gün içinde ovuyorum o yeri ama fazla birşey farketmedi.