zezeeyyy Merhaba.. Bebegim 8 aylık ve sevdigi bi tarif.onu size vereyim.. 1 elma ve yanina ogun evde ne varsa armut, seftali, kayisi. İki adet farkli meyveyi dogruyorum.. 1 bardak suyla 10 dk kayniyor icine 1′5 yemek.kasigi pirinc unu ekleyip iki.tikirdatip kapstiyorum.. İcine bebe biskuvusu ve pekmez ekleyip blendra cekiyorum sahane oluyo.ve cok seviyo gecede cok uyanmiyor.. Deneyin derim