kimler bu donemde sinirleri yiprandi kimler agrilarindam dolayi agliyor ben agliyorm 5 gun oldu sezeryan olali yatmam gerekyor yatamyorm bebegmle ilglenyorm kaynanm.yanimda oda yardimci oluyor ama bana birinin bakmasi lazim oda hic sormyor.uzak duryor esimde calisyor yoruluyor dye ilgiszlesti cok kotyum kendi kendmi.iylestrmeye cabalyorm sutumde az gelyor bebgimi emzryorm hem.mama takvyesi.yapyorz az oldugu icn iyi de beslenmem.lazm ama ayakta durupda yemmk yapamyrm kaynanmda cani isterse yapar istmezse ypmaz. yapa yalnz hisedyorm kendmi kiz kardesmde gelmedi yanima sormadi bsey lazmmi yardim edeym dye. hastaneye 2 saat izin aldi geldi gordu beni bebegi ve gtti cok zoruma gtti bayanlar cok kotyum konsmyorz . stresden uzak durmam lazm dedi doktor 5 gundur atlatamdm anesteziyi ustumden ….
lutfen beni anlayanlar yorum yapablrmi 😏😣