Sum2229 Iyi geceler hanımlar. 56 günlük bir oğluşum var meme tutmadı malasef o yüzden sağmak durumundayım ve gun de en fazla 300 cc sütüm oluyor bu yuzden mama veriyorum çoğunlukla. Mama icen bebeklerinize su veriyor musunuz yani mama icen bebeğin su ihtiyacı oluyor mu ?
elif_cihan_eyup Sum2229 valla canım ben kendi sütümü veryom 5 aylık olacak neredeyse 4 aylıkken başladım suya ama ver yani sakıncası yok bazıları cok abartıyı ama Biz hep suyla büyüdük😀😀
CankizimRavzam Sum2229 ver tatlim ben kizima 2 ayliktan beri veriyorum suyu 3 4 cay kasigi hem bazi doktorlarda tavsiye ediyor mama icen bebislere suyu 😍😍 zehir degil sonucta su yani bu dedim yalnis anlama kimisi karsi cikiyoda 🙄
Derineda Sum2229 mama verdiğim için çok az ver bence şu sonuçta ne gibi zararı olur ki ver tabi sen bilirsin
Birkoalaanasi Mama su ile hazırlanıyor, anne sütünün %70 sudan oluşuyor. Sadece mama ile beslenen bebekler için bir iki çay kaşığı su verin diyen doktorlarda var, vermeyin diyende.🐒
hafsahatun Aynı sorun bende de var maalesef. Sağlıkocağındaki hemşire her mamadan sonra 3 4 çay kaşığı su vermemi söyledi. Fakat çocuk doktorumuz mamadan sonra su verilmesini önermiyorum dedi. Arada kaldım bende. İdrar yolu enfeksiyonu olduğu için hemşire ısrarla su ver diyor. Ama Dr manasını sulu yap ayriyeten su verme diyor 🤦
Beriltosum Mama alan bebeklerde verilmesi gerekiyor diye biliyorum anne sütüne göre sindirimi zor kabizlik yapabilir özellikle sıcak havalarda 2 -3 çay kaşığı verilebilir
Derin26 Sum2229 bence de verin su bi zararı yok ben kızıma 2 aylıkken vermeye başladım su iyidir birde mesela afedersiniz su verdiğimde bezine çiş daha yoğun yapıyordu