Deletedmom_37 sahinylz bide bizde çok aşırı yabancılama yok sekiz dokuz aylıkken coktu yabancılama şimdi azaldı kimisi normal 1 yaşa doğru bebek sosyallesir yabancıların dokunuslarinada alışir daha iyi diyolar kafam karışıyo isde buraları okuyunca
sahinylz Deletedmom_37 yeminle aynı bzide de yabancilam hiç kalmadı önceden az çok vardı şimdi yok herkese gidiyor gülüyor
Deletedmom_37 sahinylz burda ben bilen birine sordum daha iyi dedi cocuk 1 yasina doğru sosyallesir oyle olması lazım dedi allah korusun bi sıkıntı olsa insanlardan korkar kalabalikdan korkar felan dedi
Mery12 sahinylz merhaba evet düzeldi galiba o dönem bir yandan ses i duyup bir yandan da gözüyle dudaklara bakıp o sesin nasıl çıktığını anlamaya çalışıyordu