Ahanife Deletedmom55 53 le hamileydim bende 65 le doğuma girdim geri eski kilo ya geldim 🥴 benim bebede aynı saniye durmaz her gün koşturuyoruz 🤦🏻♀️ bu gidişle evlendiğim kiloma geri dönecem😂
GmzSnn Annesinin_Bali Ewet 1.70 de 70 kilo bana aşıro fazla geliyodu baya baya belim kalın we göbeğim wardı şmdi 60 a indim iyi gibi ama ben yine kürdan halime dönmek istiyorm son 5 kilom kaldı🙈
Deletedmom381 Annesinin_Bali 170 boy 56 kiloyum ve sanki çok kiloluymuş gibi hissediyorum 😬 şekeri birakabilsem vericem halbuki
Ygtek Annesinin_Bali 1.69 um 52 kiloyum şuan aşırı zayıf olduğuma tekrar inandım… keşke bi 58 falan olsam en azından.
Omursmom Ahanife bende 60 kiloyum keşke 53-54 kiloma dönebilsem aşırı şişko hissediyorum 🙇🏻♀️Aynı boydayız bu Arada..hiçbir kıyafetim olmuyor çünkü hep 34-36, xs giyerdim hey gidi günler hayattttt beni neden yoruyorsun😁
Ahanife Omursmom allah iyiliğini 😂 ne var vallaha şükret bende 60 olsam da boyum kısa olsa 😂 60 la falan şişko hissedilecek ne var çok ideal bir kilo bence ne çok ne az orta karar en güzeli benim gibi çırpı gibi olmaktan iyidir ayrıca bende 36 38 giyiyorum ama hiç birşey bulamıyorum ve yakışmıyor 😒
melis_duru Annesinin_Bali 173′üm, 82 kilo olduğum halde aşırı kilolu durmuyorum, balık etli duruyorum 😄 uzun boyun faydaları 😎
tuc10 1.70 boy 47 kiloyum. Ben de yıllardır kilo almaya çalışıyorum. Bıktım artık hamilelik bile yaramadı, kimi vermek ister kimi almak. Bence ideal olan 1.70’e 55kg bu arada.
Alyaduru Annesinin_Bali 1.72 yim 58 kiloyum.simit gibi göbeğim kaldı Onu göndermenin yollarını arıyorum 🤦♀️
ATC Annesinin_Bali 160 dan uzun kadınları resmen seçilmiş gibi görüyorum 😂 ben 161 dim evlendiğimde doğum dan sonra resmen 159 olmuşum😂
sufflee Seydameva al al Avrupa networking markası var internette korsele 30 TL ve gayet iyi marka ben aldım
Doruk12 Seydameva kesinlikle spor öneriyorum 😁 korse bende ile yaramadı ya, beslenme ve spor daha etkili. Kas oldu göbeğim uzun uğraşlar sonucu ama 😊