melissaaa bayanlar iyiaksamlar sizlerin bir konuda fikirlerinizi almak istyorm benim 5gunluk bir kizim var hastanede buyuk halasi masallah altinini takti. bebegin ustunde altinn durmasi iyimi bana iyi gelmedi ama size de bir sormak istedm
Seydameva melissaaa 40 çıkana kadar altın taktık biz. Batıl ama sarılığa falan iyi geldiği söylenir 40 çıkana kadar takın denir bizde
Kuubra melissaaa altın taksalardı keşke de bende üzerinde durup durmaması konusunda sorun yaşasaydım sjsjsjsdjs
Kucukanne melissaaa Allah korusun iğne falan batar bi yerine bişey olur sen yine de önlem olarak altın yastığına tak canım altınlarını ben altın takmadım üstüne hiç
SukranUras melissaaa kötü olduğunu hiç duymadım ama iğneyle alakalı sorunlar yaşanmaması için yatağına falan tak istersen ulaşılamayacak bir yere
melissaaa Kucukanne evet canm haklisn ya ben dun cikardim kaynanm da ustune takti tekrae ah bu kadin ya cildircamm😥