Bildiğim kadarı ile kızamık aşısında yumurta bileşeni var ve yumurta alerjisi olanlarda mutlaka hastane ortamında yapılması gerekiyor diye biliyorum.biz 1 yaş aşısını yeni olduk alerjimiz olmadığı halde aşıdan 13 gün sonra 3 gün ateşi oldu ve ardından alerji gibi heryeri kızardı doktora gidince kızamık aşısına bağlı kızamık geçiriyor dedi. Ve aşıdan sonra 7-15 gün arası bu olabilirmiş.