zeynepalp bazen doktorlara anlatamıyorsun bende zorla tahlil yaptirmistim bebeğin 10 defa kaka yapması normal dedi bana bende bebeğimi biliyorum sonuçta kakanin kanlı olması mı normal dedim çocuk bildiğiniz ishal dedim bebeğimi biliyorum dedim zorla yaptırdım bağırsakları hep Enfeksiyon kapmıştı