Benim bebeğim de 14 günlük 2 saate bir 40 45 cc mama veriyordum sütüm yetmiyor diye hem emziriyorum hem mama veriyorum ama çocuk hiç uyumuyordu ne gece ne gündüz biz dedik herhalde bi sıkıntısı var bi yeri ağrıyor ve uyusada sadece 10 dk sonra bağırmaya başlıyor ve aralıksız gece 12den öğlen 12 ye kadar hep ağladı ve hiç uyumadı hemen iyi bir doktor araştırdık bulduk ve dedi ki bu çocuk aç 3 buçuk kg doğdu 300 gr almış ve 90 cc mama ver dedi Ben gene 90 cc vermiyorum bebeğimin doyacağı kadarını vermeye çalışıyorum 75 ile 90 cc arasında mama veriyorum ve bebeğim çok huzurlu ve uyuyor doktor fazlasını çıkartır dedi ve gerçekten de öyle oldu sizde bence bebeğinizin durumuna bakın ne kadar da doyarsa o kadar mama verin benim görüşüm bu tabiki hrrşeyden önce bebeğin huzurlu olması önemli