elif_cihan_eyup Evde yoğurt mayalıycam bebeğime ama ekşi olmaması icin Ne yapmam lazım Fikri olan Yazsın ne olur ya ☹️☹️☹️Oğlum. Ekşi yemiyo atıyor agzından 😁
_alya_ elif_cihan_eyup sut pistikten sonra ne sicak ne soguk olmasi lazim serce parmaginizin dayanabilcegi isidaysa mayalama zamani gelmis demektir. Pisirdiginiz sutten bi kepce bi kaseye koyup icine sutun miktarina gore bir tatli kasigi veya yarim tatli kasigi yogurt koyup karistirip tekrar mayalayacaginiz sutun icine dökun. Agzini kapatin uzerinide sofra bezi bi örtu ile guzelce yarin 6 veya 8 saat icinde mayalanacaktir. Fazla disarda kalirsa eksir dikat edin. Birgun boyunca dolapta kalip dinlensin sonrasinda mukemmel bir tat🤗 ben hep boyle yaparim kizimda bizde severek yeriz afiyet olsun simdiden 🙋♀️😊
Gamzeren13 elif_cihan_eyup bi çimdik şeker ve tuz atıyorum hiç ekşime yapmıyor şeker daha hızlı mayalanmasını aktifleştiriyor tuz da ekşimesini önlüyor
ymn2019 elif_cihan_eyup ben probiyotik yogurtla mayaladim hic eksi olmadı tabi birde dışarda maksimum 8 9 saat tutmak gerekiyor fazla beklettkce eksi olabilr
Zeynep80 Günlük taze mayalarsanız ekşi olmaz bende kızıma günlük keçi sütüyle mayalıyorum çok tatlı oluyor .eger günlük yapmıcaksanız mayaladıktan sonra dolaba kaldırırken yoğurdun kapağını kaldırın ağzı kapalı olmazsa ekşimez.
oglunasik1anne Zeynep80 Kapağı açık tutmak sulanmamasi için değil miydi ben yanlış biliyormusum demekki 😒
Swtlna elif_cihan_eyup şeker tuz önermiyorlar bebeklere, bikaç denemede tutabilir ama siz bilirsiniz yine de
Naz_N elif_cihan_eyup şeker atılabilir ama bebek içinse atmayın derim. Sütünüz tam ılık olsun, mayaladıgınız yoğurt da ekşimiş olmasın🌸🌸