Ikrazumra19 Baro 0-36 ay cok guzel gercekten tam yatiyor yeni dogandan itibaren puset gibi kullaniyor
Deletedmom278 Baro Bizde oğlumuz için aldık çok memnunuz her şeyinden yani pişman olacak bir şey değil.
Baro Ikrazumra19 ayy çok teşekkür ederim ben elele marka aldık 3 kademe diyor ama hiç yatışı yok gibi iade edicem de bi sormak istedim çok teşekkür ederim ☺️