BabyLinda Evimizin için 24-25 derece.Kızımın üzerinde zıbın ve tulum var. Ama bu bebe nerden üşütüyorsa üşütüyor. Hemen kusmaya başlıyor. Anlam veremiyorum. İnce giydirmeye nasıl alıştırcam? Yazın napcam hiç bilmiyorum. Kızım 80 günlük.
demirboy BabyLinda canım üşüyorsa normal giydir. Yazın çok sıcak oluyor ya kendi rahatsız olur zaten kışın evin 25 derece olmasıyla yazın 25 olması bir olmuyor yaz güneşi farklı
BabyLinda Sum87 of ne bileyim 22-24 derece olması gerekiyor ev demişti doktor. 24 dereceden hiç düşmüyor. ona rağmen üşütünce şaşırıyorum. soğuk olacak bir yer yok.
BabyLinda demirboy kontrol ediyorum ensesi ve karnı sıcak. üşüme belirtisi yok. sadece kusuyor. su gibi kusması üşüttüğü anlamına gelir demişti doktorum ki geçenlerde götürdüm üşüttü demişti. bu havalarda dışarı çıkarsam ne giydircem bilmiyorum. istanbuldayım bu arada
Tubali BabyLinda oğlum 7 buçuk aylık uzun kollu zıbın giydiriyorum. Acele etmeyin havalar daha küçük bebeği rahatsız edecek kadar sıcak değil
BabyLinda kubraF duru kusuyor. süt fazlası değil. üşüttüğü için öyle kusuyor. 24 derecenin üstü bebeğim için sağlıklı değil. nasıl denge kurcam bilemiyorum
GoGirl BabyLinda kucuk daha su an o yuzden usutuyodur bizim gbi giyinemiyorlar onlar hemen.yaz sicahi tam geldimi o zaman alisir zaten