Gizemm35 Kızlar bebeğim 3bucuk aylık Bebeğimin göbek deliğinde beyazla sarı karışımı bi kremsi bi akıntımı desem iltihapmı desem bişey var ve kokuyor kulak pamuguyla temizledim nedir bu anlamadım sizce nedir
Gonul_celen Gizemm35 göbeği düştüğünde fucidin krem vermişti krem rengi akıntı gidene kadar kullan demişti 1 hafta kullandım. Hatta geçmezse gel demişti demekki önemli bir durum doktora gösterin bnce
Mrymrn Gizemm35 selam.cnm aynı koku bebegimdede var doktora goturdunuzmu bilgi verirmisiniz neden olurmus
Dfnars Dün ben kızımın göbek deliğinde kızarıklık gördüm korktum gece acile gittik doktor akıntı koku veya kan varsa sıkıntı o zaman enfeksiyon olabilir demişti bizim kızarıklık normal demişti enfeksiyon olabilir ihmal etmeyin
Gizemm35 Bende götürdüm doktora gördüğümde hemen fito krem verdi bişey yok dedi Saglık ocağındaki ebemizde başka krem adı söyledi fito sulandırır dedi anlamadım bende kulak cubugla temizledim bakalım devam ederse tekrar götürecek doktora