Sumre0681_ Eyda tam 8,5 ay sonra oldum. Şuan 9,5 aylık olmak üzereyim inşallah olurum yine düzene girdim mi bilemiyorum
Eyda Deletedmom245 normal dogum muydu? Benim yaklasik 100gun oldu. Istahim bugun cok acik. Yedigim cikolatanin hatti hesabi yok. Daha erken ama galiba
Eyda MiracAlpinveUmutunAnnesi normal dogum muydu sizin? Sezaryanla fark eder mi herci onu da bilmiyorum
MiracAlpinveUmutunAnnesi Eyda evet normal dogum yaptım sezeryanda farkediyomu bilmiyorum doktorum nekadar emzirirsen regl olman okadar gecikir demişti oglum 8 aylıkken emmeyi bıraktı o ay regl oldum
Eyda Tuba adert donemleri sancili biri gecen olarak diyorum ki hayalimdeki sure 😂 dogumdan sonra agrilarda azalma olabilir diyorlar. Sizde durum neydi
Tuba Eyda Benimde adet dönemim çok sancılı geçerdi fakat doğum sonrası iki kez adet gördüm hiç ağrılı geçmedi çok şükür 😊