Serpil123455 ben de aynl durumdayım ve şu an hünkür hünkür ağlıyorum. Kimse yok yanımda, eşim desün rahatına düşkün. Bu gün hiç bir şey yemedim. Bir iki bardak suyla ayaktayım. Az önce mama verdim bebeğime, üstüne bir de emdi. Sürekli ağlıyor, doymuyormu acaba? Sinirim bozuldu😢😢😢