Bebeğim 18 günlük oldu… Son üç dört gündür ne gündüz ne gece adam akıllı deliksiz uyumuyor. Deliksiz uyuduğu uyku sayısı 2 veya 3 o da en fazla 2 saat. Onun dışında ya kucakta mızmızlanıyor ya da memede uyuyor ama yerine koyunca çığlık atıyor. Gazı oluyor ara ara ama çıktığında bile karnı hep tok altı kuru… ama bilemiyorum 🤔 var mı fikri olan?