1prens1prensesannesii Anneler 22 günlük bebeğim var.. Hırıltı oluyor boğazdan geliyor sanırım ama burun tıkalı mı diye düşünüyorum burun aspiratör aldım. Serum fizyolojik ile.. Sorum şu 22 günlük kullanabilir miyiz kullanabilirsek eğer kullanım şekli nasıl?? Tarif edebilir misiniz?
Mom0870 1prens1prensesannesii kullanılır diye biliyorum her burun deliğine 3er damla damlatıp aspiratörle çekeceksin aspiratörün nasıl ?
Aylinsmom 1prens1prensesannesii Canım benım kızım da 1.5 aylık aşırı hırıltı oluyor. Serum fizyolojik kullanıyoruz doktor aspiratörü asla kullanma dedi burnunun seklini değiştirirsin ödem olur kılcal damarlar zedelenir dedi. Kullanmyrm bende
mihrosum 1prens1prensesannesii evet canım kullan bız bilmiyorduk hastaneye gitmek zorunda kalmjstk. Serum fizyolojik burnuna sık aspiratörle cek
Aylinsmom Mom0870 Doktorumuz kesin ve net dedi. Bıraktık bizde canım sürekli serumla temizliyorum ama
Mom0870 Aylinsmom bana da hep Çek temizle dedi doktorlar ah doktorların bile bir dediği bir dediğini tutmuyor 🙄🤦🏻♀️
Aylinsmom Mom0870 Sorma canım yaa. Ama bende ilk başlarda kullandığımda sanki şişiyodu burnu filan normal diyordum doktpr deyince kestm bnde
BebekBatur Mom0870 günde 8 9 kere damla kullanın her seferinde aspiratör kullanmayın peçeteyle alın ya da kendi aksın dedi burun çok tıkanırsa aspiratör kullanın dedi bize de
Mom0870 Aylinsmom hiç şişme felan da gelmedi başıma korktum e çocuğun burnu dolunca ne yapacağız peki canım
Mom0870 1prens1prensesannesii şimdi arkadaş öyle diyince bir şey diyemedim ama bende otribebe kullanıyorum dediğim gibi başlarda 3 damla sıkıp çektim şimdi gerektikçe 5 damla yapıyorum. Doktorumuz öyle tarif etmişti
nursocum 1prens1prensesannesii bence dök ve gitsin çekme daha çok küçük o kakayla atılır ben çektim keşke öyle alıştırmasaydım şimdi uyurken horluyor gibi sesler çıkıyor
1prens1prensesannesii nursocum hmm anladım.. Ya bizde de bazen hırıldıyor özellikle omzuma alıp gaz çıkarmaya başlayınca. Burnu açık gibi aslında sanki boğazda balgam var gibi. Doktorumuz normal 1 yaşa kadar dedi ama yine de serum fizyolojik damlatayım ben bakalım
Drynne Bizim doktorumuzda aspiratör kullanmayın çok çok gerekmedikçe dedi, hasta olursa o da belki bir ihtimal onun dışında hiç kullanmayın burun yapısına zarar veriyor dedi🤷♀️ Sadece serum fizyolojik kullanıyorum bende
Mom0870 BebekBatur anladım evet her seferinde bende kullanmıyorum hırıltı, tıkanma olursa kullanıyorum
BebekBatur 1prens1prensesannesii ben sırıngaya çekilen serumdan aldım doğumdan beri 2.5ml iki burnunada sıkıyorum 8 aylık hala kullanıyorum burnuna suyunu sıkıyorum peçeteyle temizliyorum sabah ve akşam. O zamanlar aspiratör kullandım artık kullanmıyorum