Bebeğim 3 ay 25 günlük sanırım atak haftamız başladı 2 gündür çocuğun huyu değişti resmen herşeye gülen oğlum gitti yerine başkası geldi aksam oldu mu başlıyor ağlamaya memnun etmek imkansız gündüz uykuları da gitti simdi zar zor uyuttum onun bu haline çok üzülüyorum ağlamaktan helak oldu yavrum ne zaman geçer bu atak