TwinadoMom olur mu hiç öyle şey. Tam keşfetme zamanları, her şeyi net görmeye, anlamaya başladılar. Huysuz olmaları, çabuk sıkılmaları, kucakta gezmek istemeleri kadar doğal ne olabilir? 3,5 aylık olana kadar bıraktığım yerde kalıyordu resmen. Uykusu gelene kadar da sesi çıkmazdı. Şu an 5 aylık her türlü aktivite en fazla 10 dk ☺️ bana da diyorlar bizim çocuklar 6baya kadar kundak içinde kıpırdamazdı bile senin işin zor falan diye. Bence normali bu, gelişimi bunu gerektiriyor çünkü ☺️