Canım bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama kilo alımının iyi olmadığını nerden anladın bide kalkanları kullanmaya devam geçiriyor bende kullandım hala kullanıyorum bebegim 3,5 aylık bide kalkanda birikej sütü verebilirsin herhangi bi sakıncası yok ama verdikten sonra da emzirmeye devam etmelisin