Mgeblgn Primanın yeni çıkardığı günlük rahatlık serisini kullanan var mı aramızda , alsam mı bilemedim fazla yorum da yok sitelerde.
Esraraz Mgeblgn bizde de tasırma cok yaptı her yeri ıslanıyordu kullanmadım bir daha ama pişik falan yapmadı.
Hohomoromu Mgeblgn ben aldımda fena değil normal biraz ince geldi yaz için ideal incelığı primNn diğer paketleri kadar kalıteli degıl ama
Mdn3458 Mgeblgn denemek için aldım fena değil inceliği güzel tasma falan da yapmadı bizde ama pirimanin diğer bezleri kadar kaliteli değil
espalp Mgeblgn bugün aldım. Bir tane denedim oldukça ince ama yumuşak. Ama gece takmaya cesaret edemedim 🤣 gündüz kullanım için sorun çıkarmaz sanırım. Oğlumda şu sıralar hangi bezi taksam sızdırma sorunu yaşıyoruz. Eşim alıp gelmiş deniyoruz bakalım 🤣
Eylul06 Ben gündüzleri aktif ile günlüğü geceleride prima premium care kullanıyorum hepsinden memnunum günlüğün ince olması hosuma gitti yokmuş gibi kızım rahat ediyordur insallah kötü yanı ise cok çabuk doluyor 2 saatte degiştirmen gerekiyor uzun tutamazsın
SerenBulut Mgeblgn Kullandik normal prima aktif bebege göre daha ince ve koruma suresi daha kisa.Birkac kez taşırdı hatta
Pelin-Emir35 Ben nerdeyse ilk çıktığından beri kullanıyorum hiic sızdırma problemi yaşamadım ince olması da çok iyi geldi bana çocuğu engellemiyor,çiş olunca sarkma toplanma yapmıyor