Merhaba, beşiğin parmaklık kısmı boş diğer tarafları sünger korumalıktan var. Ama bebeğim hep oraya ayaklarını falan vurmaya başladı. Örgü korumalık kullanan var mı? Memnun musunuz. Nevresimi olduğu için yenisini almak istemedim. Ama olmazsa alıcam. Yardımcı olur musunuz