imgesi Sevgili anneler 4 aylil bebegime paraben icermeyen d vitamini kullanmak istiyrm. Saglik ocaginim verdiklerin8 asla kullanmyrm ocean 400 iyi die biliorm bana yardmci olurmusunz fiyati hic onemli degl en dogalini ariyorum
Janss imgesi Diğer d3 için doz artımı önerisi olmadıysa ona rşdeğer gelecek şekilde günde 1 fıs yeterlidir. Doz değişikliği varsa danışmanız gerekir.
imgesi Janss kuzum d 3 ü biz her gun 3 damla kullanioduk yine ayni.sekilde verdi doktor aslnda doktor vermicekti ama kullansak iyi olur deyince verdi. Ama devit verdi doktor bende onu kullanmak istemyrm. Oceon 400 alcam ama devitle ayni.miktardami.vercem onu bilmiorm
imgesi Mom0870 kuzum bide ocean 400 d3k2 dio ordaki k2 ne demek. Cnku k2 olmayanlar daha pahali.mesela
Mom0870 imgesi 400 ünite D3 olmadı gerekiyor öbüründe K vitamini de var galiba . Fazlası kanda pıhtılaşma yapar sadece d3 olması gerekiyor
imgesi Mom0870 k2 kullanmasi icin kucuk ozaman deglmi cok tesekkur ederim ya nasi guzel yardmci oldnz allah razi olsun sizden. Rabbim sizide darda koymasın
imgesi Mom0870 cok yordum sizi ama 4 aylik oldugu icin sprey deglde damla olarak mi alsam daha iyi.olur
Mom0870 imgesi evet canım k2 gereksiz . Sadece d3 olacak 🥰 ne demek sizden de razı olsun duanızı aldım ya o yeter 🙏🏻
Mom0870 imgesi zaten içinde sprey ve damla başlığı var tek şişede ayrı ayrı değil yani nasıl vermek kolay gelirse öyle verirsiniz 💕