Deletedmom273 zeyzey29 aptamil conformil kullanırken olduydu bizdede küçücük bebek dede gibi gaz çıkartıyordu 😂salondan herkes kaçıyordu 😂😂😂
Senemasil zeyzey29 kakasını tam yapamıyor olabilir benim oğlumun gazı da böyle kokuyordu kaka yapma sorunundan kaynaklıydı yani kakası bağırsaklarında çok kalıyorsa bu koku normal
zeyzey29 Bsecill bilmiyorum ki virusten dolayi hastaneye gitmeye korkar oldum kaynanam üsütuýor senden alıyordur diyo 😔
Deletedmom273 zeyzey29 işte bazı mamalarda öyle koku yapıyor bebegın bagırsaklarına yaramıyor bence mamayı değiş
Bsecill zeyzey29 o zaman muhtemel alerji değil belki siz üşütüyorsunuzdur yada bebek ayaklardan üşütüyor olabilir
ebz09 zeyzey29 mamada yapar bak bazıları demiş ya🤣 bizde 10 ayligiz kakasını yapınca kaçacak yer arıyoruz hele gazi çok fena Hep ek gıdadan Sen yandın ozmanaaa şimdiden baslamis🤣
Zhrnz zeyzey29 benimde bebegim 46 gun sadece anne sutu aliyor ama gazi kokmaya basladi diger kizimdada ole olmustu ama hic bi sikintisi cikmadi ne alerji ne baska bisi dr normal demisti bize🤗