Semadefnemurat aao doğuş çay in "anne çayı "var Içinde 8 tane bitki var rezene de dahil buna. Ben kendim içiyorum drvamli çok güzel de tadı. Tavsiye ederim bi bakın isterseniz internetten 😊
aao tellibaykus dereotu nu ilk doğum yaptığım zamanlar yiyordum aslında yeniden başlamak lazım demek ki