Bende erken yaptırmak istedim hidroseli vardı ve 1 yaşına kadar geçer dedi doktorum. O geçince 13 aylıkken yaptırdım yürüyordu ve sadece hastaneden eve geldiğimde ağrı kesicinin etkisi gittiğinde( calpol) ağladı hemen verdik. Bir daha da hiç ağlamadı hatta geriye itmeyi ben canım acır diye kıyamayıp çok yapmadım yapıştı hemen Tekrar doktora götürdük açtı ve hiç ağlamadı siz korkmayın inanın o kadar zor değil ve onun için en iyisi doktorunuza danışın