Buraknil86 tedirgin olacak bir durum gibi gelmedi bana.
1 yaşında 1 kelimelik cümle, 2 yaşında 2 kelimelik cümle kurması beklenir diyor uzmanlar.
Gel kelimesi tek kelimelik cümle. Konuşmayı biliyor ve anlıyor bence.
Eminim onunla konuşuyorsunuzdur ama daha yavaş ve tane tane konuşmayı deneyin.
Gözlerinin içine bakarak konuşun.
Miminklerinizi, jestlerinizi ve ses tonlamanızı kullanarak konuşun.
Bir de resimli kitap veya kartlar kullanarak nesneleri gösterip isimlerini tekrar etmeniz işe yarayabilir.
Her şeyi anlatın ona, bol bol konuşun. Anlamıyor nasıl olsa demeyin. Şuan hafızası kayıt cihazı gibi.