Vallahi şu forumda şu TV postlsrına görmekten içim şişti artık. Açın açın full HD açıp izletin hatta. Yani size söylemiyorum ama 5-6 aylık bebekler için durmuyor, iş yapamıyorum, sigara içemiyorum diye TV açan anneler gördüm burda ya. Allah aşkına bebeği o kadar küçükken duran oturabiken var mı acaba? Kızım 14 aylık yürüdü yürüyene kadar hep kucağımda yemek yaptım. Yeri geldi hala daha tuvalete beraber gidiyoruz. Şuan 17 aylık eğitici şeyler açarken bile içim rahat etmiyor. Şöyle 2-3 aylık bebeklere nasıl izletebiliyorsunuz? Yani elimizde TV var İnternet var açın okuyun ne zararlıdır ne değildir diye. Burda başkaları izlet dese içiniz rahat ede ede izleyebilecek misiniz?