Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var doğduğundan bu yana asla gündüz uykuları yarım saati geçmedi. Son 1 haftadır uykular 10 dakkaya kadar geriledi. Uyanınca tekrar uyutuyorum bi 10 dkka daha uyuyor sonra gene uyanıyor, daha da geri uyumuyor. Anne sütü alıyor gelişimi gayet iyi acıkıp uyandıgını düşünmüyorum. Gazını da alttan üstten gayet güzel çıkartıyor. Salıncagında sallayarak uyutuyorum. Başından kalkamıyorum çünkü 10 dkkada uyanıyor. Ben mi uyutmayı bilmiyorum Allah askına biriniz fikir verin bana artık bitik durumdayım hiçbişey yapamıyorum gün içinde😞😞😞