Tbaltn bebiş malum hali hazırda bütün vitaminlerimizi aldığı için saç dökülmesi oluyor maalesef. Benim 4. Aydan sonra elime avuç avuç geliyordu şimdi iron folic diye bir vitamin kullanıyorum dökülme azaldı çok şükür. İron folic bittikten sonra da D vitamini ve saç dökülmesine karşı şampuan kullanarak desteklemeyi düşünüyorum