Kızlar 1 buçuk aylık bebeğim var doğduğu 10. Günden beri mamayla destekliyorum doymadığı için, kırkımın çıkmasına rağmen hâlâ akıyor göğüslerim ve sütüm su gibi emdikten yarım saat bir saat sonra acıkıyor, o kadar yoruldum ki emzirdiğimi gören kaynana sütün su gibi çocuk doymuyor çevresinden örnekler veriyor yok bilmem kimin çocuğu 5 dk emerdi ama çocuğu kiloluydu sen saatlerce emziriyosun doymuyo Bnde bişey diyemiyorum ağlıyorum bebeğim doymadığı için bu tazyikli süt hep böyle devam mı edecek 😞çok yoruldum daha bir buçuk ayda tükendim 😞😞😞