Selamlar herkese. 1 mayısta 2 numara sma mamaya başladık (emmiyor sadece mama) ayrıca ek gıdaya da başladık 6 aylık olduk. Dün 1 ay oldu. Başlarda hiç bir sıkıntı yoktu ama son 2.5 haftadır kabız sıkıntısı yaşıyor. Yoğurttan mı dedm kestim vermedim patates pirinç vs vermiyorum. Sabah aç karnına kayısı püresi gün içi suyunu veriyorum ama yine katı yapıyor oda bağıra çağıra ağlayarak. Fitille tam rahatlama oluyor. Aklıma artık mama geldi 1 numara sma mama da hiç sıkıntı yaşamadık acaba 2 numara mı dokundu farkediyor mu onların arasında bişey acaba.