Selocan 26 günlük kiz bebegim var ilk 20 gun ne uykuda sıkıntı vardi ne de aglamada uyanirda bakardı emzirrdim gazi cikar uyurdu cok nadirdir çığlık ciglik ağladığı 6 gündür ne uyku uyuyor ne susuyir çığlık çığlığa bagiriyor onceden agkasada 1.5 satt dolmadan emzirmiyirdum simdi saat basi bazen 45 dk sirf emerken susuyir die karnının doyduguna eminim gaz çıkıyor alti temiz ama ciglik çığlığa bagiriyor
Kbrbydk Selocan gazı çıkmıyor olabilir yani siz çıktı diye bırakıyorsunuzdur ama masaj yaparak tamamını çıkarmayı deneyin. Eğer hala ağlıyorsa belki doymuyordur birde meme sonrası mama vermeyi deneyin o zaman
nazo58 Selocan kolik olabilir canım bebeğin.. sanci oluyorsa karnından… doymuyorsa olabilir.. kaka hariç bez sayısını takip ettin mi hiç dolu dolu mu alıyorsun?
Bal8annesi Yediklerinize dikkat edin kendinizi usutmeyin soğuktan sancılanıyor olabilr ben geçen gün soğuk karpuz yedim yavrum 2 gün sancılandi😕
Selocan Bal8annesi dikkat ediyorum ha bire emmek ıstiyor bende sagdim biberonla besledim acaba doymuyor mu die ama hala ağlıyor napacam bilmiyorum
nazo58 Selocan doyuyor o zaman oğlum 3 aylık olmak üzereydi bende ağlama sikatlyetiyle dr a gittiğimde bez sayısını ve dokuldugunu sormuştu da doymuyor o zaman demişti… kolik olabilir özelliklede belirli saatlerde uzun uzun agliyorsa
Edisaras Canım benimde oglum 26 günlük İnan aynı sokıntı bende de var uykuda kendini kızartıyor sürekli inliyor napıcam bilmiyorum tam dalmıyor kafayı yiyorum elimden bişey gelmedikçe
Bal8annesi Karnın göbel deliğinin iki yanlarına bakım elinizle minik bastırın eğer sertse gazi vardir
Eyllmom Selocan bebekler ilk 15-20 gun rahat gaz cıkarır sancısı olmaz sonra gaz sorunu baslar. Ayşe öner gaz masajı izleyın youtubetan her al degıstırmede yapın rahat edersınjz
Mom10 Selocan Gazı sizin sandığınız kadar az değil.Gaz masajları yapabilirsiniz, karnını zeytinyağı ile ovabilirsiniz, emzirme öncesi,arası ve sonrası gazını almalısınız.Gaz damlası kullanabilirsiniz doktorunuza danışarak ve saatlerine dikkat etmelisiniz.
Alpeda Selocan ahhh kardeşim bizde ne çektik ilk günler bebeklerin bağırsakları düz olurmuş emerken bile zarrt diye kakasını çıkarıyorlar hatta gazını da hatta direk çıkıyor hepsi rahat olduğu için mışıl mışıl uyuyor bebiş ama ikinci haftadan sonra bağırsaklar kıvrım almaya başlıyormuş ve peristaltik hareketleri yapmaya başlıyor buda bebeğin daha zor kaka yapmasını ve ıkınmasını sağlıyor bizde çok çektik hep ıkınırdı çoook şükür gaz ilacı masaj derken şuan daha iyiyiz Ayşe Öner gaz MASAjını yapın sakinken bebek bide sab simplex gaz ilacıyla relaktaz gaz ilacı beraber kullanıyoruz bize iyi geldi Allah yardımcınız olsun
Bircicekbirbocekannesi Selocan canım ac oldugu icin degil gazdan agliyor bebegin. Evet çıkarıyor ama yetmiyor. Gazı oldukça emmek ister emdikçe gazı artar kısır döngüye girersiniz. Sen yiyeceklerine kimyon at kendin ye. Maden suyu ic. Sende gaz biterse bebektede biter. Bide youtube da gaz masajı videolarını izleyin o sekilde zeytin yagi ile masaj yapın ayaklarını karnına bastırın hiç korkmayın ben kafasına degdiriyordum ayaklarını vücudu esnek. Biberonu da kullanma canım. Onun akışı hızlı olduğu için seni emmek zor gelir ve meme reddi yaşarsın. Çok vermek istersen çay kaşığı ile verebilirsin sütünü. Ama emin ol ac değil gazı var. Bide 40 gün 15 dakikada bir bile emmek istese bu normal bir durum canım. Karnını ılık zeytinyağı ile ovalayın masaj yapın gazını bitirene kadar masaja devam edin. Ne zamanki ayaklarını karnına bastırınca gaz yapmazsa son bir kez daha bastırıp bırakabilirsin masajı. Cok faydası oliyor mutlaka dene. Gazini rahat atması için zeytinyağını pamuğa sürüp gobek deligine koyabilirsin. Pamuguda ütüyle isittigin temiz bir tulbentle sar o sekilde karninda kalsın. Gunde iki kere bunu yapabilirsin vok faydası olur. Mümkün oldugunca sık sık duş aldır oda rahatlatır.
Zuleyham Selocan mesela benimki kolikti her akşam saat 7 den 9 10 a kadar ağlardı aralıksız ama ilk 1 ay böyle sürdü ve aglamaktan yorulup yatardı şükür sadece 1 ay sürdü