Ben doğumdan önce 20 kg vermiş biri olarak 3 ana öğün 3 ara öğün yemeni tavsiye ediyorum hem de aç kalmıyorsun.Ne kadar öğün aralarını açarsan o kadar yemeğe saldırırsın :) normal yemeklerinin yanında mutlaka salata ve yoğurt ye ara öğünlerde kuruyemiş meyve.Meyve yediğinde mutlaka yanında protein de tüket ki kan şekerini yükseltmeyin dengede tutsun ben bu şekilde verdim ve artık yeter doydum diyordum bazen yemiyordum :)