Hanımlar bebeğim 5 aylıkken süt ürünlerine karşı alerjisi çıktı şuan 10 buçuk aylık dün ve bugün diyeti açmaya başladık bir sıkıntı olmadı kabız gibi zaten ek gıda aldığı içinde kakasinda kan olsa bile nasıl anlayacagım yardımcı olabilirseniz sevinirim 🙏