Kızlar 3 aylık bebeğim var boyunaltı pişik oldu nasıl geçirebilirim
Tazeanne41 Sudo Cremle geçti bizde🥰
Tazeanne41 mavi hametanla geçiriyoruz bizde ☺️
Maalesef kızımında boynu yok 😂 sudo crem iyi geliyor