Taze_annee ben hasta olacak gibi hissettiğim zaman bi içecek hazırlıyorum ertesi güne hiçbir şey kalmıyor.
Fincana bir adet limonu sıkıyorum. Üstüne kaynamış su ekliyorum. Bir tatlı kaşığı bal varsa bi de toz zencefil koyuyorum çok iyi geliyor. Nanenin fazlası sütü kesiyormuş.