DilanYaman çok zor biliyorum biz de gaz damlasında bulduk çareyi. zinco adı, sabah 4 akşam 4 damla şeklinde kullanılıyor. 10 günlükken başladık, 2 aylık olacak hala devam ediyoruz bırakmayı düşünmüyorum rahatlıkla yapıyor çok şükür umarım sizin bebeğinizin sıkıntısı da en kısa zamanda geçer