7 aylik bebeğimi uydurmakta çok zorlaniyorum. Sallıyorum ayağımda tepınıyor ağlıyor,beşiğine koyuyorum karnını kaldirip ağlıyor, kucağıma alıyorum saçlarımı asılıyor,yanına yatıyorum ağlamaktan sesi gidiyor. Nerde hata yapıyorum,başka ne denemeliyim lütfen önerileriniz benim için çok kıymetli