ErvaMuhammedAli16 Bebeğimin reflusu var. Eşim eczaneden almış ama nasıl kullanacağımız hakkında bilgi vermemiş. Oğlum 5ay 9 günlük ☘️
canparcam123 ErvaMuhammedAli16 ben oğluma bi paket mama içine koyuyordum sonra oğlum çok kötü kabız oldu sancıları çok oldu bende bıraktım kullanmadım reflü mama si kullanıyorum o iyi..Ama herkeste aynı olur mu bilmem bize hiç iyi gelmedi
Elif2302 ErvaMuhammedAli16 günde iki kez kullanıyordum.Mamasına paketn yarısını katıyordum.Çok işimize yaradı.bir gün kullanmayı unutsam yine kusmaya başlardı.Şimdi 9 aylığız geçt çok şükür azalarak
ErvaMuhammedAli16 canparcam123 Hadi ya. Direk bunu veriyorlarmış refluya 🤦🏻♀️ Çok kusuyor anne sütü alıyor sadece. İnşaallah bize iyi gelir 🌸
TwinsmomDA ErvaMuhammedAli16 hemşiremiz 120 olursa tek sase kullanabilirsiniz ama altında bizimki o yüzden süte katıyorum yarım sase günde 4 kere
TwinsmomDA ErvaMuhammedAli16 emziriyimusun yoksa sagiyormusun? Ben sağıp sütle birlikte veriyorum o sase ikili değil mi bi tanesinin yarısı olcak iste
Zeyzey2019_ ErvaMuhammedAli16 o an ne kadar içecekse ona katıyordum. Ama su ile hazırlayınca farklı oluyordu. Fakat suyun ölçüsünü hatırlamıyorum
ErvaMuhammedAli16 TwinsmomDA Tamam anladım şimdi Canım 🙏🏼 Evet ikili onun yarısını sağıp vericem. 1 tatlı K. Yeterli mi acaba ?
TwinsmomDA ErvaMuhammedAli16 aynen bu şekilde göz kararı yapıyorum ben zaten ama bi tatlı kaşığı cok çay kaşığı kadar bile çok
Elif2302 ErvaMuhammedAli16 Aynen canım bir paketin yarısı.Geç gördüm kusura bakma şifa olsun inşallah🌸