Defalarca post açtım karşılaşanınız olmuştur mutlaka . 10 ay 7 günlük bebeğim var emeklemiyor sıralamıyor taklit yapmıyor diye kafama takıp duruyordum bugün hastaneye gittim Prof bi Dr buldum Dr Demir b12 d3 vit eksikliği var dedi ilaçlar verdi 1 ay bekleyelim ilaçları kullanalım eğer emeklemezse taklit yapmaya babıldamaya başlamazsa MR çekeriz dedi. Diyeceğim o ki çok daha tedirgin oldum 😭 kafayı yememe az kaldı var mı bunlaeı yaşayan aranızda 😭😭