5 ay 12 günlük bebeğim var, Kaşık maması kullandık ama pek kilo alamadı ayrıca ek gıdaya da başladık yinede kilo alımı az baya düşük 😑 bugün sma formül süt aldım kullanan anneler varsa cvp yazabilirmisiniz? Nette araştırdım biraz anne sütüne yakın olan devam sütü bu markaymış ayrıca hemşiremizde bunu tavsiye etti.