eymenssmom merhaba bayramda 2 gün oglum ateslendi dis dedik bekledik ama 38.5 oldu artık acile gttik baska bayanda burda konustuk onunda oyle olmuştu idrar kan tahkiki verdik şükür temiz çıktı ama boğazında kızarıklık var dedi o bayana da öyle demişler mevsimsel grip olmus bebisler doktor 2 tarafa da böyle dedi i baska şehir ben baska şehir bu arada 😃 dia ateşini sordum en fazla 3 gün ürer gecmezse doktora getirin dedi görüştüğüm doktor