Denizpoyrazz Zeynepmeryem01 hıc canını sıkma kuzum abimin oğlumda öyleydi çift bez kullandılar bir süre daha sonra bandaj kullandı 1 ay kadar düzeldi inşallah bebegin düzelir moralini bozma hıc bebekler çok güçlü oluyorlar.
Ozden_ozkan26 Zeynepmeryem01 bızde taktırdık canım 4 gün oldu bızımkı çıkık degıldı ama açılarında farklılık vardı aparat taktılar 3 ay durucak dedı doktor sana ne kadar dedıler
sevgi91 Zeynepmeryem01 nasıl anlaşıldı acaba hareketlerinde bir problem var mıydı bir de bebeğiniz ne kadarlık çok geçmiş olsun
Denizpoyrazz Zeynepmeryem01 ilk doğduğunda muayne ederken vardı çift bez kullandılar 4 aya kadar 4 aylık olunca bandaja geçtiler 1 ay kullandılar düzeldi.
Kediannesi Zeynepmeryem01 o da değişik bir alet googleye bak cnm. Çok zor günlerdi . Allah yardımcın olsn
Zeynepmeryem01 Ozden_ozkan26 daha onu görüşmedik sadece çıkık var 9 aylık olduğu için röntgen çekilecek ona göre ne kadar duracak karar verecek. Bandaj takıcaz dedi. İnşallah ameliyata kadar gitmeden hallolur aklıma geldikçe içim kötü oluyor kıyamıyorum
Ozden_ozkan26 Doktor bıkac gün huysuzlanır sonra alışır dedı gerçekten huysuz şuan rahat hareket edemedıgı için ben alışamadım çok üzülüyürum
Zeynepmeryem01 sevgi91 saolun Bi bacağı çok hafif milim kısa gibiydi ve son zamanlar da kıtır kıtır ses geliyordu kalçadan corona sebebiyle gidemedim ve dün dokunduğumda bi bacağının kalça kemiği direk elime geldi ve bugun götürdüm öyle anlaşıldı işte
mihrosum Canım onceden bir sorun varmıydı acaba? Bızım kontrolumuz ilk aydaydı cunku.bızdede sorun vardı. İlk kontrolde cıkmamısmıydı
Zeynepmeryem01 aysenub20 bandaj değil havlu kullanıyorum 2 aydır 8 aylıkken öğrenmiştik daha devam ediyorum 2 ay sonra kontrol var